torsdag den 27. december 2012

Online magasiner til skøn fordybelse

Jeg er blevet den lykkelige ejer af en IPad... Nice ;) Så nu synes jeg er der er grund til at abonnere på nogle af de lækre Online magasiner der findes derude. 

Her er et lille udvalg af mine farvoritter:
 
Keiki - et gratis dansk online magasin skrevet af kvinder til kvinder. Magasinet er spækket med børnemode samt inspirerende og spændende artikler om livsstil.
Konkurrencer, interviews med designere, fine foto reportager, DIY og meget mere.
Magasinet udkommer hver måned, og indeholder alt hvad der skal være for at være et godt "dameblad"

Keiki_front3
 
Est Magazine /Global living with an Australian twist.
Et boligblad med superflotte fotos og reportager fra spændende hjem rundt omkring i verden. Det er superkompetente folk der står bag magasinet - alle med snablen dybt nede i grøden af design, interiør, boligindretning, arkitektur m.m. Der er også tips til mode og rejser.
 Et super flot og inspirerende online magasin der udkommer hvert kvartal.
 
Est Magazine | Issue #7 2012 | The Grand Tour Issue | PHOTOGRAPHY © Julien Fernandez | Subscribe Free at www.estmagazine.com.au
 
Blogish - et E Magasin af blogdamer med skrivekløe.
Magasinet er kun udkommet 1 gang (september 2012) og det står hen i det uvisse om det fortsætter, men der er nogle fine historier fra virkelighedens verden og gode tips til krea, mad og livet med børn. m.m. Personligt håber jeg at det udkommer igen!
 
 
iboligen  er ikke et online magasin, men jeg synes at jeg vil nævne det alligevel. iboligen er en samling af kataloger fra producenter og leverændører indenfor møbler, design og boligindretning til hus og have. Siden er også krydret med gode reportager fra spændende boliger og ombygninger.
 
iboligen.dk
 
Håber at du blev inspireret.
kendte du disse magsiner i forvejen? Hvis du kender nogle andre spændende online magasiner, må du meget gerne smide nogle links og kommentar :o)
 
Kh Jannie

6 kommentarer:

  1. Jeg har bare IKKE kunne finde nogen gratis online magasiner, så TAK for dine henvisninger :)

    SvarSlet
  2. Det var så lidt og hvis du støder på nogle andre - så del gerne :o)

    SvarSlet
  3. Tak for at du blev fast læser hos mig, på den måde fandt jeg så frem til din skønne blog, som jeg glæder mig til at følge i det nye år.
    Rigtig godt nytår
    Eva

    SvarSlet
  4. Selv tak Eva :o) Kunne da ikke stå for alle de fine ting, din mand og dig sætter i stand :o) Godt nytår til dig også.

    Kh Jannie

    SvarSlet
  5. Jeg har også fået en iPad i julegave, og den er allerede spækket med lækre magasiner som dem, du har postet om. Det er nu et dejligt stykke legetøj. Hilsen Bettina.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tillykke med den IPad'en Bettina :O)
      Er der nogle magasiner du kan anbefale?
      Kh Jannie

      Slet

Klik her for at lægge en kommentar :o)