fredag den 25. april 2014

Fornyet energi og lalleglade smil

Der har været lidt stille her på bloggen.... jeg har nemlig haft travlt med at forkæle mig selv :o)
Nu er jeg tilbage (næsten nyt menneske ;o) ) mindre stresset og med fornyet energi. Jeg afsluttede nemlig lige påsken med et 2-dages spa-ophold med min Mor på Comwell hotel - Borupgård i Snekkersten.
Ren forkælelse for krop og sjæl - SUK, DET VAR DEJLIGT!








Udover faciliteterne på hotel, spa-shop og park, ligger Borupgård Ca. 15 minutters gå gang fra stranden - Kystens Perle, så efter sol, sauna og boblebade gik vi aften tur ved stranden og kiggede på huse og haver. Vejret var jo fantastisk!




Fyldt godt op af meditations musik, Algedrikke, nødder, sauna, vand (med og uden bobler) og med en ansigtshud som en barnenumse, var det nu også dejligt at komme hjem til familien -og min nyudsprungen have. Den vil jeg nu glæde mig over de næste par dage... næsten også skvadderkålen!!! Vil du have en aflægger??? Gratis?? Please...kom og tag dem - de er næsten ½ meter høje og de er OVERALT!!! 

Smil, det klæder dig
Kærlig Hilsen Jannie

2 kommentarer:

  1. Åh hvor lyder det lækkert - det er nemlig dejligt med selvforkælelse af den slags! Kh

    SvarSlet
  2. Det burde være en lov :o) mindst 1 gang om året :o))

    SvarSlet

Klik her for at lægge en kommentar :o)