fredag den 12. september 2014

Lidt væk hjemmefra....

Jeg har været på et lille kursus i Randers... kurset var ikke så spændende, men byen var hyggelig og folk var flinke. Jeg overnattede på Hotel Randers som er et gammelt 4-stjernet hotel fra 1937 med silketapet på væggene, udsigt til gågaden og super dejlig morgenbuffet (mums). 
Dejligt var det da også at være lidt væk hjemmefra - alene - og på fuld forplejning. 


På kurset mødte jeg Tina, hun er ejer af  Uldma,- en rigtig hyggelig garnforretning i gågaden - tæt på "mit hotel".  Tina er uddannet tekstilunderviser med speciale i strik, broderi og beklædning. 

Er det ikke en fin indgangsportal? 






Jeg blev jo temmelig inspireret, så jeg købte et lille strikkeprojekt med hjem til min søn... man må jo ikke have halstørklæde på i skole (man kan blive kvalt, siger de...!) så nu vil jeg forsøge mig med denne halsedisse.


 Jeg er jo ikke den store tekniske strikker (mildt sagt), så jeg er jo lidt spændt på resultatet. Dem der kan, siger at det er neeemmmt! Jeg strikker Ca. ét langt halstørklæde om året,- bare for hyggens skyld. Men det kan jeg finde ud af... lige ud hele vejen, og ret og vrang: O)

Smil, det klæder dig
Kh Jannie

1 kommentar:

  1. Sikke en skøn forretning! Og dejligt med et strikkeprojekt som det, du valgt - halsedissen bliver vel nok fin.
    Rigtig god weekend! Kh

    SvarSlet

Klik her for at lægge en kommentar :o)