fredag den 4. maj 2018

Jeg synes at det er vigtig at jeg som forhandler tager ansvar for-, og sætter mig ind i, hvor varerne jeg har i shoppen kommer fra. 🍃 -At varerne ikke er fremstillet på baggrund af dyremishandling, børnearbejde, farlige arbejdsforhold, eller udnytter fattige mennesker til at fremstille hele, eller dele af produkterne! 🍃 Det gælder for den sags skyld også for, om der støttes op om religiøse institutioner, politik eller firma-konstallationer, som jeg personligt ikke kan stå inde for. 🍃 SÅ jeg vil OPFORDRE DIG 😊 Til at være kildekritisk, og undersøge hvem, og hvilke formål der støttes, når du handler eller forhandler... Info er kun ganske få Google klik væk! 🍃 Hos Mellow Way kan du føle dig i ganske trygge hænder-, OGSÅ når du handler æteriske olier 🍃 Læs mit seneste blogindlæg om min skønne og hjertevarme leverandør Primavera Life - ØKOLOGI - FAIRTRADE - BALANCE 🍃Link i profil 🔝🍃


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Klik her for at lægge en kommentar :o)