fredag den 13. marts 2015

Konkurrence på Facebook

Hej allesammen,

Ja, det er ikke meget, jeg er på bloggen for øjeblikket, jeg knokler for at få min webshop klar. Lige nu venter jeg (utålmodigt) på Nets og betalingsservice til shoppen.

Så må man jo bruge ventetiden på noget fornuftigt... en konkurrence selvfølgelig :)

Mellow way er kommet på Facebook, og idag har jeg lavet en konkurrence med en fin præmie.

Soja duftlys "Calming" fra Mirins
Mama´s Take a break te, og en sød hjerte te-si fra Tafelgut
samt en lille plade grøn te chokolade fra Keiko


Kom og være med: Mellow way på Facebook

Konkurrencen slutter på mandag d. 16 marts kl. 14.00

Smil, det klæder dig
Kh Jannie


2 kommentarer:

  1. Uh, det er godt du har så mange afstressende ting og sager - for det kan være meget stressende at kommunikere med Nets (ja, det er i hvert fald min erfaring ...) ;-)
    God weekend!

    SvarSlet
  2. Hej Nana, ja det har jeg godt hørt :( ... det kan være at jeg skal tagge mig selv i konkurrencen :))
    God weekend til dig også...

    Kh Jannie

    SvarSlet

Klik her for at lægge en kommentar :o)