lørdag den 30. december 2017

Kære du 💜 Tusind tak for i år. 🙏🏻 Tak fordi du er kunde, følger, støtter, ven eller veninde til Mellow way 💜Tak for likes og kommentarer, søde henvendelser, anmeldelser, og anbefalinger. Tak for mails og opkald - Tak for dig 💜 Jeg håber at 2018 bliver et fantastisk år for dig. Et år fyldt med latter og lykke, og hvor du husker at passe, pleje og forkæle dig selv, og ikke mindst holde dig stressfri... -og jeg lover at minde dig om det 😊 Jeg glæder mig til at forkæle dig med nye spændende produkter i 2018, i samme høje kvalitet og fokus på natur og miljø... As usual 🌱🌿 Er der noget du savner i shoppen, så send mig gerne en Pm 🌟 GODT NYTÅR 🥂🍾 Stort Nytårsknus fra Jannie /Mellow way 🌟 #mellowway #webshop #forkælelse #stressfri #egenomsorg #velvære #takforiår #takfordig #godtnytår


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Klik her for at lægge en kommentar :o)