torsdag den 10. maj 2018

Dagens griner! 🙈 Sikke en start på dagen vi har haft herhjemme... 🙈 Sønnen og jeg har været forkølede i et par dage (total snotbobler 🤧) og da vi begge havde det bedre i går aftes, blev vi enige om, at han godt kunne komme i skole idag! 🙈 Faderen er sød, og smører en fin madpakke til sønnen, og tager på arbejde. (Ja den er god nok, han skulle på arbejde idag 😊) Da vi kommer ned på skolen lidt sent på den, taler vi om at der ser lidt stille ud, men bliver enige om at det nok er fordi at de alle er til morgensamling 🙈 Jeg smider ham af på parkeringspladsen, og kører hjem. 🙈 Da jeg kommer hjem, har han ringet 3 gange for at fortælle mig at han er helt alene på hele skolen, og han altså meget gerne vil hjem... 😂 🙈 #nårdageneflydersammen og man har #levetiensnotboble #letteredistretperson 😂😂😂 Nå men... nok om det... 🇩🇰🇩🇰 Husk at deltage i fødselsdagskonkurrencen på tidligere opslag - jeg skal nok huske at trække en vinder på søndag 🤪🇩🇰🇩🇰


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Klik her for at lægge en kommentar :o)