onsdag den 3. september 2014

Et godt råd til en god nattesøvn.

Jeg har igennem ½ år brugt MIRINS Calming massageolie som sovemiddel,- og det virker fantastisk.


Der er mange Stress-ramte der har problemer med at falde i søvn. Jeg var én af dem. 
Hvis jeg bare lagde mig for at sove, ville mine tanker løbe afsted med mig,- nogle gange for at holde mig vågen til den lyse morgen. 

For at holde tankemylderet væk, er jeg blevet en "go´nat-læser" og førhen var det nok til at falde til ro og derefter falde i søvn, men efterhånden som Stressen tog til, blev det dog sværere og sværere for mig. Så var det at jeg fandt på at smøre beroligende massage olie på mine håndled inden jeg gik i gang med at "go´nat-læse".

Det virker.... prøv det!

Du skal dog sikre dig, at det er ægte æterisk olie. Kunstige dufte virker ikke,- og i værste fald, kan de være skadelige for dig (hovedpine, allergi, luftvejs problemer osv.

Sådan ser Mirins ingrediens liste ud:

Avokado olie og Mandel olie
Æteriske olier: 
Lavendel og Bergamot























Alle Mirins produkter er håndlavede og der bruges kun naturlige ingredienser.  
Fri for konserveringsmidler, fri for syntetiske tilsætningsstoffer og fri for kunstig parfume
What not to like :O) Du kan købe den Her. 

Vil lige for en god ordens skyld, nævne at jeg på ingen måde har "aktier" i firmaet Mirins (eller andre firmaer). Reklamen/anbefalingen står for helt egen regning. :O)

Smil, det klæder dig


Kh Jannie

4 kommentarer:

  1. Tak for dine fine råd, Jannie - dem tager jeg straks til mig. Kh

    SvarSlet
  2. Mange tak for tippet, det vil jeg klart prøve!! :-)
    Din blog er rigtig fed, så du har klart fået en følger i min på din Bloglovin. Håber du også vil kigge forbi vores blog!!
    Knus Amalie, sundesager.dk

    SvarSlet
  3. Tak Amalie :o) det er jeg rigtig glad for at du synes.
    Jeg kigger snart forbi Jeres blog :O)
    Kh og rigtig god weekend - Jannie

    SvarSlet

Klik her for at lægge en kommentar :o)