søndag den 29. april 2018

☁️ Fantasi & Dagdrømmeri ☁️ Da jeg kiggede op på de her skyer forleden, kom jeg til at mindes min barndom, og min skønne sommer-veninde i vores kolonihave... Britta. Udover vores høje energi, gode humør, og vores kreative sjæle, havde vi også det til fælles, at vi elskede at kigge på skyer! At ligge der, fladt på ryggen i græsset, på marken, på stranden, eller spejde himlen fra hulen i blommetræets top... Lade dagdrømme og fantasi få frit spil 💙 Måske så vi bjørne, heste, drager og hunde... og bedst var det når vi kunne få øje på det samme 😊 Jeg er sikker på at du har lignende minder... 💭☁️☁️ Kan du huske følelsen af ro indeni dig? Guidede meditationer kan give dig samme ro, og sende dig på smukke fantasirejser i skove, krystal-øer, på bjergtoppe, smukke sandstrande osv. Det er videnskabeligt bevist at: ☁️ Meditation reducerer stress ☁️ Meditation er en effektiv vej til afslapning ☁️ Meditation hjælper mod tankemylder Se shoppens udvalg af Guiede Meditationer - Link i profilen 🔝


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Klik her for at lægge en kommentar :o)